1e opstap weekend

3 februari 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Het is maandag en we hebben het eerste opstap weekend in Curaçao weer overleefd.

Donderdag: We werden opgehaald vanaf het vliegveld en we werden toen naar Wereldstage gebracht en hebben we daar een welkomsbiertje gedronken. Daarna zijn we met iedereen naar een happy hour geweest bij ons om de hoek. Daar gebleven tot dat iedereen weg was en toen zijn we ook maar gaan slapen.

Vrijdag: In de avond zijn we met een maatje die ik ken vanuit Nederland met mijn vrienden naar Chill geweest, dat is een bar aan een strandje. Daarna zijn we naar Madero gegaan daar was een poolparty.

Zaterdag: In de middag zijn we naar Zanzibar geweest, hier hebben we 5 uur in de zon gezeten waarop Jade en Ik flink zijn verbrand. Daarna zijn we naar de happy hour geweest , hier was het happy hour van 17:00/20:00. Echt top. Daarna zijn we naar een techno feestje gegaan.

Zondag: We zijn zondag met de auto naar West-Punt gereden, dit is 40 min rijden maar dat is zeker wel de moeite waard. Hier heb je hele mooie natuurlijke stranden met hele blauwe zee. Daarna zijn we naar Chill gegaan en daarna Wet en Wild.

1. Pauline Koene:
    3 februari 2020
    Zo te zien hebben jullie al veel van het eiland gezien ;-)
    Hoe is jullie woning?
    Wanneer start jullie stage?
    En delen jullie de blog ook met vrienden en familie?
  2. Marion Bungener:
    3 februari 2020
    Leuk verhaal. Veel plezier nog!
  3. Oma Hulspas:
    4 februari 2020
    Wauw, zo te lezen hebben jullie het heel leuk. Geniet maar hoor, lieve groet en een dikke kus xxxx